Zapowiedzi książkowe wrzesień 2024

 Zapowiedzi książkowe, to coś co uwielbiam najbardziej! Przeglądanie tych pięknych okładek, zapoznawanie się z emocjonującymi opisami, dodaje zawsze nutki adrenaliny. 
Spójrzmy zatem co znajdziemy na dziale fantastyki oraz powieści dziecięcych.

Jakiś czas temu chciałam ponownie przeczytać serię "Szklany tron". Jakże wielkie było moje zdziwienie, gdy zobaczyłam ceny starych wydań! I zdecydowanie darowałam sobie zakup. Niezmiernie więc się ucieszyłam, że wydawnictwo Uroboros wznawia serię i już 11.09.2024 pierwsze 3 książki ukażą się w księgarniach.


Z książek fantasy, które jeszcze mnie zainteresowały z zapowiedzi i chętnie poznam, jest książka "Last dragon king", która premierę będzie miała 25.09.2024. Uniwersum osadzone w świecie smoków wydaje się być interesujące.


Pozycje dziecięce, które szczególnie mnie interesują znajdują to "Muminek, Mała Mi i dziki wiatr", aby zrobić powrót do przeszłości oraz "Chorowanie", bo może być to dobra pozycja, kiedy dziecko huczy i fuczy, gdy jest chore, być może pozwoli się oswoić dziecku z tym tematem.



A Wy na jakie książki czekacie? Macie swoje must have? 





    Blogger Komentarze
    Facebook Komentarze

1 komentarze: